Wednesday, May 26, 2010

Ujikaji tentang diri aku telah mengatakan bahwa..

Bermula pada awal April yang lalu.. Aku sebagai Andy deCzar telah menjalankan satu ujikaji terhadap diri aku dengan kerjasama 50 orang correspondence.. Dari smua kriteria yang telah aku gariskan, average vote telah menunjukkan bahawa mereka merasakan aku ni seorang yang...
Have you ever had a crush on Andy DeCzar?
Yes

Do you think Andy DeCzar is hot?
Yes

Would you hook up with Andy DeCzar?
Yes

Do you think Andy DeCzar is a virgin?
No

Have you ever had a dream about Andy DeCzar?
Yes

Do you think Andy DeCzar is attractive?
Yes

Do you think Andy DeCzar is a good kisser?
Yes

Do you think Andy DeCzar is cute?
Yes








































Dalam banyak2 lah.. Kenapalah korang merasakan yang aku ni tak virgin lagi.. Cisss.. Ingat muka aku ni muka perosak anak dara orang kew.. Hampeh toll korang ni.. Nway thanxz kerana mengundi dan support blog saya.. Teruskan bersama Andy di Colourful of Life.. Sempoiii... hahaha

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites