Wednesday, May 26, 2010

Realiti Show yang korang kena tengok..

Semalam aku dah b'kongsi dengan korang bout iklan yang patut d'tayangkan d'Malaysia tapi tak de sape pn ambik idea aku ni untuk d'kemukakan kepada Kementerian Penerangan Malaysia.. Ari ni aku nak share dgn korang bout 1 realiti show yang sepatutnya ditayangkan tapi sayang sebab xde publisiti walaupun rancangan ni ada nilai komersial yang tinggi.. Rancangan ni berkisarkan tentang kehidupan seharian dua orang remaja yang bernama Musher dan Yoshiro.. Beb, gua promote show lu ni beb.. Apa2 hal gua nak 30% royalti k.. Haha

Apa2 hal korang layan jelah realiti show dorang ni.. Haha


















0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites